Tefal EY501D Easy Fry & Grill XL EY501D 2-in-1 heteluchtfriteuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal EY501D Easy Fry & Grill XL EY501D 2-in-1 heteluchtfriteuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Judith 28-01-2022

Mooi design, goede resultaten

Ik heb de Tefal Easy Fry&Grill Classic+ RVS EY501D nu dik een maand in huis en heb ‘m meerdere keren per week gebruikt. Ik heb er snacks in gemaakt, frietjes, aardappel gratin, kip gegrild en zelfs broodjes in afgebakken. Het is een mooi apparaat om te zien, het RVS geeft hem een luxe uitstraling. Hij is handig te bedienen en het wijst zich eigenlijk vanzelf. Eigenlijk alles wat ik er in gemaakt heb, smaakte zoals het hoorde te smaken en niets was mislukt (niet droog of aangebrand). Ik heb in het verleden al eens een airfryer gehad, maar die beviel niet, waardoor ik ‘m weer verkocht had. Ik heb deze airfryer een kans gegeven en er zeker geen spijt van! Er passen ook grote porties in en de opwarmtijd is kort, dus het gaat lekker vlot en het grillen van vlees is superfijn op deze manier!

• Goede resultaten

Minpunten

• minder geschikt voor grote gezinnen

KibbelingKoningin 26-01-2022

Prima apparaat

Het is een prima apparaat. Ik heb het nu een ruime maand in gebruik en ik gebruik het best veel. Het is wel voor het eerst dat ik een airfryer gebruik. Etenswaren komen er naar tevredenheid uit. Krokant en lekker. Geen vieze lucht komt eruit. Enige nadeel is dat het veel lawaai maakt, daar moest ik erg aan wennen. En je kunt geen exacte timer instellen, wel 10 of 20 minuten enz. Maar niet daar tussenin zoals 6 of 12 minuten. Jammer. Maar het product doet wat het moet doen, dat is het belangrijkste.

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Lawaai
  • Geen digitale timer

dragonberry 25-01-2022

Deze airfryer is helaas niet wat ik had verwacht. Hij is veel groter en lawaaieriger dan mijn oude model. Tefal heeft er ook voor gekozen om geen losse bak meer te gebruiken. Hierdoor is het wat lastiger om bijvoorbeeld friet eruit te halen. Je krijgt in plaats hiervan een grill rooster. Deze maakt goede strepen in vlees, maar voegt voor mij weinig toe.
De draaiknop is daarnaast zeer onnauwkeurig, waardoor de baktijd niet meer klopt. Als je het eten goed in de gaten houd komt het goed, maar ik vind dit wel ​jammer.
Voor mij een reden om dit apparaat niet meer te gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk gebruik
  • Bakresultaat

Minpunten

• Lawaaierig

s************@h********** 23-01-2022

Tevreden

Het product bevalt over het algemeen goed. Geen duur apparaat. Simpel in gebruik en makkelijk schoon te maken en te houden. De meeste producten gaan super goed.

Pluspunten

• Simpel
  • Makkelijk
  • Veel producten kunnen erin bereid

Minpunten

• Kleine stukjes friet vallen door rooster
  • Veel herrie
  • Vers gemaakte friet niet gaar. Dat wil niet lukken

Mardootje 18-01-2022

Makkelijk in gebruik

Het is een fijn apparaat
Makkelijk in gebruik.
Op de display staat te lezen hoe lang je producten in de airfryer moet en er zit een timer op wat makkelijk is.
Patat komt er knapperig uit.
Kleine nadeel het apparaat maakt wel een beetje lawaai

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Patat is knapperig
  • Timer
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Kort snoertje
  • Maakt lawaai

o*********@h********** 16-01-2022

Mooi simpele goed werkende airfryer

Mooi apparaat! Bewust gekozen voor de rvs variant. Omdat deze mooi past bij de rest van onze keukenapparaten. Staat dan ook permanent in de keuken. Ding warmt snel op, is groot genoeg en doet wat hij doet en simpel in gebruik. 2 minpuntjes. Friet valt door de grill. En het geluid. De air fryer maakt meer geluid dan de vorige die we in huis hadden. Maar beide zijn mee te leven. Het is per slot verrekening een hulpmiddel.

• Snel warm
  • Makkelijk schoonmaken
  • Groot genoeg

Minpunten

• Maakt veel geluid
  • Friet valt door grill

YdV 10-01-2022

Mooie Airfryer

Het design van deze Tefal Airfryer valt gelijk op, straks en ook simpel schoon te maken. Veel mogelijkheden door ook de grill mogelijkheden, maar een aantal extra accessoires zouden een mooie aanvulling zijn. Persoonlijk vind ik hem iets te klein voor ons gezin van 5 personen, maar als je geen grote eter bent dan kan het wel.

DJ 05-01-2022

Dag oven, hallooo mooie alleskunner!

Tefal Easy Fry & Grill is de alleskunner die met gemak de oven kan vervangen. Prachtig design, erg groot en frituren en grillen! We hebben al kip, biefstuk, muffins en patat ermee gemaakt. De airfryer is groot. Zeker wel geschikt voor 4-6 personen. Makkelijk schoon te maken en dat doe ik elke keer, want dat is zo gedaan! Als je van gemak, design, kwaliteit en gezond houdt zou ik je zeker deze tefal airfryer aanraden :)

• Groot 4-6 personen
  • Kwaliteit
  • Makkelijk schoon te maken
  • Geen oven meer nodig

Minpunten

• Nog geen gevonden